Thursday, January 7, 2010

Back@work :)

Det var kos å komme tilbake på jobb igjen idag :) savner (nesten de gamle trynene etter 2 uker borte ;)
Går litt tregt til å begynne med som alltid, men kommer raskt inn i det igjen. Alle ser ut til å ha hatt en fin jule-/nyttårsfeiring. Noen har sikkert fått det de ønsket seg, alle har sikkert fått i seg nok å drikke (og spise)... Noen er så forelsket at de ikke kan ha andre tanker i hodet ;) noen har ikke fått seg noenting.... i det hele tatt... pretty standard :D

Nyttårsforsettet for i år er: Pumpe opp gymballen jeg kjøpte i våres( og ta det i bruk....) og sykle til jobb..... Siden det nå er minusgrader så er jeg fritatt foreløpig når det gjelder syklingen :)

Hva er deres?

3 comments:

  1. "Noen er så forelsket at de ikke kan ha andre "tanker i hodet ;)"

    Lure på om den va hinta te någen spesielle? hahahahaha....
    Nyttårsforsett e det samme som alltid: Slutte å bite negler!
    I år 2010 ska eg klare det...riiiiight. Du e goe i troen hahahaha...

    ReplyDelete
  2. eta sundt å fortsetta å trena:D
    Lykke t...ska hjelpa deg eg nå når me sitte side om side;) ah..e jo ikje allt eg kan hjelpa med då:P

    Hanne;D

    ReplyDelete
  3. Jeg er ALLTID stor i troen :D
    hehehehehe.....
    bare styr meg i riktig retning du Hanne ;)

    ReplyDelete