Tuesday, March 30, 2010

Snart Påske!!

ja...en halv dag så er det påske for meg også :D
Jentene kommer i morgen og jeg gleder meg :D Savner dem nå... :P Blir vel kino og museum eller noe de neste dagene :) Blir bra....

Sitter og lurer på om det dategreiene på nett egentlig er noe.... moro hvis det faktisk er noen som vil snakke med deg... men det ser ut til at jeg tiltrekker meg menn over...tja...45... minst! sukk.... kanskje jeg skal ta på meg en blond parykk.... De man blunker eller sender mailer til er ikke like ivrige tilbake lol... jaja... får vel treffe noen på den gode gamle måten :)

Egentlig så er jeg IKKE klar for noe som helst.... har en som oppfører seg som en såra bjørn.... have some pride sier nå jeg... hva er det det går i? Jeg ville ALDRI ha utsatt meg selv for det han gjør.... Hvis noen går fra meg så vil jeg nok bare si, javel, det gjør jævelig vondt , men ikke faen om du får meg til å tigge.....eller bare det å vise sjalusi ville vært ett nederlag... unnskyld alle jenter...men faen meg værre enn ett kvinnfolk ...nesten ;)
Leave it and get on with life!!!

No comments:

Post a Comment